The word is out: je bedrijf gaat haar krachten bundelen met een ander. Een grote stap, wat waarschijnlijk veel vragen met zich mee brengt. Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn naamsbekendheid behoud? Hoe kan de nieuwe huisstijl worden doorgevoerd? Welke middelen kan ik hier voor inzetten? Oktober 2019 maakte frituurvet inzamelaar Rotie bekend gefuseerd te zijn met Quatra. Om deze fusie succesvol door te voeren hebben onze signmakers het wagenpark aangepakt!
Maandelijks wordt een bedrijfsauto wel 160.000 keer gezien op de weg. Het is dan ook het perfecte instrument om een overgang aan te kondigen! Om hier zo snel mogelijk op in te spelen zijn de huidige bakwagens van Rotie beplakt met “wordt Quatra” en het nieuwe logo.
Onze monteurs startten met het verwijderen van de folie op de trailers, bakwagens en bedrijfsbus. Daarna zijn de voertuigen voorzien van de nieuwe huisstijl van Quatra. Het nieuwe logo, de slogan en gegevens zijn aangebracht met zelfklevend vinyl & glanslaminaat. Een strak eindresultaat!
De kracht van herhaling doet zijn werk! Een universeel wagenpark staat professioneel en is bovendien enorm effectief. Hoe vaker iemand jouw reclame uitingen ziet, hoe beter. Zorg dan ook dat je iedere kans aanpakt om extra op te vallen. Wat dacht je bijvoorbeeld van jouw logo verlicht op je gevel? Of een full color geprinte folie op de muren met jouw logo bij binnenkomst? Wij helpen je graag om op te vallen!
Laat ons weten wat je wensen zijn en we maken, geheel vrijblijvend, een offerte op maat met een ontwerp op schaal. Zo krijg je een goede eerste indruk van het uiteindelijke eindresultaat. Neem contact met ons op via email of vul het onderstaande formulier in.
Zo af en toe op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws? Schrijf je dan in voor onze NWSbrief. Geen zorgen, wij houden ook niet van spam :)
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form :(